• Gratis Retour
  • Veilig Winkelen
  • Al binnen 1 tot 2 werkdagen in huis!

9.5Bekijk onze beoordelingen!

Tijdelijk: Extra Lang Retourtermijn van 30 Dagen

    Blogger - 14 / Mar / 2020

    Eerste Hulp Bij Online Winkelen!

    We kunnen er niet omheen, het Coronavirus heeft Nederland in de smiezen en daar horen de nodige maatregelen bij. De komende weken zullen we voornamelijk veel thuis door moeten brengen. Maar, u heeft toch echt wat nieuwe kleding voor het voorjaar nodig. De oplossing? Online winkelen. Daarom hebben we voor u EHBO(W) samengesteld! Welkom bij onze: Eerste Hulp Bij Online Winkelen.

    Eerste Hulp Bij Online Winkelen!
    INSPIRATIE & INFORMATIE

    Inleiding

    Het virus met de naam Corona heeft voor flink wat opschudding gezorgd waardoor een hoop activiteiten worden stilgelegd. Zo worden - helaas - ook een aantal modeshows en verkopen van Hoffmans Mode afgelast. We kunnen deze maand dus helaas niet bij iedereen op locatie komen. Toch hebben we goed nieuws voor u, want u kunt online winkelen in onze webshop. In dit artikel zullen we u helpen hoe u alsnog kleding kunt winkelen bij Hoffmans Mode.

    Telefonisch Bestellen

    Vanaf nu is het ook mogelijk om telefonisch te bestellen. Bel gerust naar onze klantenservice en we helpen u graag verder.

    Telefoon: 070 223 006

    Online Winkelen

    In onze webshop kunt u online bestellen. Mocht u daar hulp bij nodig hebben dan kunt u ons inschakelen, maar we adviseren u ook hulplijnen dichtbij in te schakelen. Er is wellicht iemand in uw kringen die u kan helpen.  Afrekenen kunt u bij ons met iDeal, via een bankoverschrijving of door achteraf te betalen. Na het bestellen zult u van ons een ontvangstbevestiging en een verzendbevestiging ontvangen in uw mailbox.

    Tot Slot

    Hopelijk heeft u baat gehad bij het lezen van onze spoedcursus EHBO(W). Nogmaals, bij vragen kunt u ons altijd bellen! Telefoon: 070 223 0006

    In tegenstelling tot de supermarkt hebben wij een hoop voorraad voor u. Dus geen paniek, hamsteren op damespantalons is niet nodig. We zien uw bestelling graag tegemoet. 

    Wilt u toch meer informatie over hoe u online kunt winkelen bij Hoffmans Mode Online? Dan kunt u hieronder terecht voor een uitgebreide handleiding van onze webshop.

    Stopt u hier met lezen, dan willen we u alvast  hartelijk bedanken voor het winkelen bij Hoffmans Mode en we wensen u een goede gezondheid toe.

    Team Hoffmans Mode

     

    Gebruiksaanwijzing: Hoffmans Mode Online

    Mocht u toch graag een keer online willen bestellen, of doet u dat weleens, maar u wilt de fijne kneepjes van het "vak" leren, lees dan verder.

    Er zullen in deze blog een hoop woorden beige en onderstreept zijn. Op deze woorden kunt u klikken om naar de desbetreffende "pagina" te gaan. 

    Stap 1: De Winkel Bekijken

    De pagina die verschijnt zodra u op onze website bent beland heet een thuispagina. Bovenaan deze pagina ziet u een witte balk met zwarte blokletters. Dit heet de menubalk. In deze menubalk ziet u alle categorieën die wij u aanbieden. Bent u opzoek naar een product uit een bepaalde categorie? Klik dan op de zwarte blokletters. 

    In plaats van klikken kunt u ook met uw muis over een woord heen gaan. U zult zien dat er een uitgebreid wit menu verschijnt met subcategorieën.

    Stap 2: Kleding in uw Winkelwagen Plaatsen

    Stel u heeft een leuk product gezien, u heeft op het product geklikt en u bent op de zogenoemde productpagina beland. U kunt op de verschillende foto's klikken om het kledingstuk beter te bekijken. Op een foto kunt u afgaan om uw product te kopen, maar u wilt natuurlijk iets meer weten over het product. Onder de grote kop: "Productomschrijving" ziet u alle specificaties over het product dat u bekijkt.

    Enfin, het product lijkt naar uw zin en u wilt graag het product hebben. U moet dan uw maat selecteren. Dit doet u door naast de productfoto op het blok met de gewenste maat te klikken. Het getal dat zwart kleurt en een zwarte omlijning heeft, dat product is geselecteerd. Het kan zijn dat een kledingstuk in uw maat  uitverkocht is. De volgende tekst zal dan verschijnen: Dit product is uitverkocht. Kies een andere maat.

    Is het product wel op voorraad en is uw maat zwart omlijnd? Stop het artikel dan in uw digitale winkelwagen door op "In Winkelwagen" te klikken.

    Wilt u weten welke producten er te combineren zijn met uw gekozen kledingstuk. Scroll dan naar beneden en zie aanbevolen kledingstukken die leuk passen en u helpen een mooie complete set te winkelen.

    Stap 3: Met uw Winkelwagen naar de Kassa

    U heeft genoeg gezien en "gewinkeld" en u wilt afrekenen. Dan klikt u rechtsboven in uw scherm op de winkelwagen door op de het symbool van de portefeuille  te klikken. Daar vindt u een overzicht van de producten die in uw mandje zitten. De producten die u wilt hebben laat u in uw winkelwagen liggen en u klikt verder op de grote oranje knop die "BESTELLEN" vermeld.

    In het volgende overzicht kunt u overzichtelijk zien wat er in uw wagen zit en hoeveel producten er van ieder kledingstuk er in uw wagen zitten. Heeft u per ongeluk meerdere of juist te weinig producten toegevoegd? Druk dan op de + of de - om het aantal aan te passen. Wanneer u toch nog wat wilt kopen, klikt u linksonder in het scherm op "Winkel Verder". Bent u vastberaden en klaar om af te rekenen, dan klikt u alweer op de oranje knop: "Bestelling Afronden"

    Stap 4: Afrekenen

    1. Eerst kunt u ervoor kiezen uw bestelling af te rekenen als gast of u krijgt de keuze om een account aan te maken. Een account is handig als u van plan bent vaker te winkelen. Na het aanmaken van uw account zijn uw gegevens bekend in ons systeem en hoeft u dat een volgende keer niet meer in te vullen. Kiest u ervoor verder te gaan als gast? Dan moet u uw gegevens een volgende keer weer invullen. Voor ons maakt het geen verschil of u wel of geen account aanmaakt.

    2. U wordt nu verwezen naar het betaalscherm. Daar vult u alles in wat gemarkeerd wordt als noodzakelijk. Wat hebben bedrijven nou werkelijk nodig om uw bestelling te verwerken? 

    • Uw naam en adres, we moeten het immers kunnen verzenden naar uw huis.
    • Uw telefoonnummer, mocht er iets mis gegaan zijn, of u heeft een foutje gemaakt bij het invoeren van uw adres, dan willen we u graag contacteren. De snelste en makkelijkste manier is dan telefonisch.
    • Uw e-mailadres. Na het bestellen zult u in uw mailbox berichten ontvangen over de verzending van uw bestelling, u zult uw factuur ontvangen en een bevestiging van uw bestelling.

    Let op! Woont u in een woonzorgcentrum? Vergeet dan niet de eventuele toevoeging aan uw huisnummer te vermelden. Heeft heel uw etage bijvoorbeeld nummer 65 en bent u nummer 65E? Dan vult u bij huisnummer "65" in en bij toevoeging "E".

    3. Nu gaat u verder met het kiezen van uw verzendmethode. Dit is altijd via Pakketdienst Nederland PostNL. Toch moet u deze methode wel selecteren om het afrekenen voort te zetten: U ziet een leeg bolletje naast de verzendmethode, wanneer u hierop klikt heeft u de verzendmethode geselecteerd.

    De kosten voor het verzenden bedragen €5,95. Van 1 t/m 21 maart 2020 zijn de verzendkosten gratis! Een cadeautje van Hoffmans Mode aan u.

    4. Nu kunt u kiezen voor een betaalprovider. Hieronder leggen we uit welke betaalmogelijkheden wij aanbieden:

    • iDeal. U heeft misschien weleens moeten internetbankieren. Dat doet u dan meestel met iDeal. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U betaalt via de mobiel bankieren app (op uw mobiele telefoon) of de internetbankier-omgeving van uw eigen bank. iDEAL is namelijk een directe online overboeking van uw bankrekening naar de bankrekening van een ondernemer. Op de officiele website van iDeal kunt zien hoe iDeal werkt. Klik hier om doorverwezen te worden naar de officiele website van iDeal. (De website zal geopend worden in een nieuw venster.)

     

    • Klarna Achteraf Betalen. Bij Klarna betaalt u achteraf. U krijgt van Klarna een e-mail waarin u kunt betalen voor uw aankopen. Wij sturen uw bestelling gewoon op, ook als de betaling nog niet voldaan is bij Klarna, dat is het idee, u betaalt achteraf. Betalingen van Klarna gaan via Klarna zelf, dus ook voor vragen kunt u terecht bij de klantenservice van Klarna: 020-8082852. We hebben voor het gemak Klarna's bankgegevens hieronder vermeld voor als u liever betaalt via een bankoverschrijving: Begunstigde: Klarna Bank AB (publ) IBAN: NL76 INGB 0006 0224 49 BIC/SWIFT: INGBNL2A"

     

    • Bankoverschrijving: Wanneer u kiest voor deze betaalmogelijkheid betaalt u binnen een bepaalde tijd voor uw aankopen. Als wij uw betaling hebben ontvangen zullen we uw bestelling opsturen. U krijgt van de afzender [email protected] een mail met daarin stap voor stap uitgelegd hoe u kunt betalen. Lees deze e-mail goed door! Ook de bankrekening en het betaalkenmerk staan in deze mail. Het werkt dus niet anders dan het betalen van een acceptgiro.

     

    • Sofort Banking: SOFORT is gebaseerd op het principe van een overboeking. In tegenstelling tot een normale overboeking hoeft de klant de betaling alleen te verifiëren, net als bij iDEAL bijvoorbeeld. Gegevens als het bedrag, de omschrijving en de begunstigde staan al ingevuld. Voordeel hiervan is dat hier dus geen menselijke fout gemaakt kan worden. SOFORT voert de betaling vervolgens uit. De betaalmethode is eenvoudig en snel.

    Zorg ten aller tijden dat u alle informatie op de pagina leest. Controleer uw gegevens goed bij het invullen en rond alle stappen in het betaalproces zorgvuldig af. Pas wanneer u een e-mail heeft ontvangen met daarin een bevestiging weet u zeker dat uw betaling geslaagd is.

    Belangrijke Informatie

    Controleer altijd of er in de balk bovenin uw internetscherm waar de website in vermeld wordt, of er een gesloten slot afgebeeld is en er "https://" in de balk staat zoals afgebeeld hieronder. Dit betekent dat u zich in een beveiligde internet omgeving bevindt. Ook onze site heeft dat, kijk maar boven in uw internetscherm, dan weet u wat we bedoelen. Wilt u weten hoe is veilig kunt internetten? Dan verwijzen we u graag naar de website van de Rijksoverheid.

    Bron Afbeelding: https://kinsta.com/nl/blog/http-naar-https/

    Stap 5: En nu afwachten...

    U bent klaar met bestellen! We zullen uw bestelling de dezelfde of de volgende dag nog verzenden, afhankelijk van het tijdstip. Thuis kunt u uw bestelling in alle rust passen. Bent u niet tevreden? Dan stuurt u uw spullen dameskleding terug naar Hoffmans Mode. Dat is heel eenvoudig. Hoe u dat doet leest u op de bijgevoegde formulieren en op deze pagina.

    Einde

    Namens het hele team van Hoffmans Mode,

     

    Bedankt voor uw bestelling en we wensen u goede gezondheid!

     

    Recente artikelen

    Het laatste nieuws op ons blog

    • Mondkapjes Helpdesk
      19 / May / 2020

      Blogger - 14 / Mar / 2020

      Mondkapjes Helpdesk

    • Specialist in Damesmode voor Plussers
      02 / May / 2020

      Blogger - 14 / Mar / 2020

      Specialist in Damesmode voor Plussers

    • Ruilen of Retourneren?
      10 / Apr / 2020

      Blogger - 14 / Mar / 2020

      Ruilen of Retourneren?

    • Eerste Hulp Bij Online Winkelen!
      14 / Mar / 2020

      Blogger - 14 / Mar / 2020

      Eerste Hulp Bij Online Winkelen!

    • Victoria Stretch: Uw Favoriete Pantalon met Elastiek
      08 / Mar / 2020

      Blogger - 14 / Mar / 2020

      Victoria Stretch: Uw Favoriete Pantalon met Elastiek

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »