Garantie & Klachten
Garantie
Hoffmans Mode verkoopt enkel producten met hoge kwaliteit. We vertrouwen er daarom op geen producten te verkopen waaraan iets mankeert. Heeft u pech en net een product gekocht waar toch iets aan mankeert, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Dan zorgen wij voor een oplossing. Service, zoals u van Hoffmans Mode gewend bent.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Neem in eerste instantiecontactmet ons op,dan kijken we eerst of we er samen met u uit komen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.